За даними за січень 2022 року, кількість користувачів мережі інтернет у всьому світі склала близько 4,66 мільярда людей. В Україні, у 2019 році цей показник досяг позначки 22,96 мільйона осіб. При цьому вчені прогнозують зростання кількості інтернет-користувачів до 8% за рік!

Тепер уявіть скільки потенційних покупців шукають саме ваш товар чи послугу, але не можуть знайти через неправильно налаштовану інтернет-рекламу або її відсутність!

У цій статті ми пропонуємо обговорити всі тонкощі вибору та налаштування реклами в інтернеті. Кому та навіщо вона потрібна? Які види? І як визначається вартість інтернет-реклами?

Що таке інтернет реклама?

інтернет реклама

Скільки часу за добу ви проводите в інтернеті? Як свідчать дані недавніх опитувань, середньостатистична людина витрачає близько 6 годин на пошук різної інформації, читання новин, роботу чи перегляд соцмереж в інтернеті. За цей час користувач, крім цільової інформації, переглядає також безліч рекламних оголошень. Саме ці оголошення називаються інтернет-рекламою. 

Інтернет-реклама – сучасний спосіб залучення нових клієнтів або утримання уваги постійних клієнтів через різні інтернет-канали. 

Повернемося до проведеного в інтернеті часу та рекламних оголошень. Більшість із них буде не помічено, частини вдасться привернути увагу на кілька секунд і лише малий відсоток інтернет-реклами допоможе клієнту вирішити його завдання, а бізнесу принесе нового клієнта. 

Цей малий відсоток реклами ми в компанії ABCname і називаємо працюючою, ефективною рекламою! Залежно від цілей замовника вона може давати охоплення, кліки, певні дії користувача на сайті або безпосередньо замовлення. Як би там не було, щоб реклама в інтернеті працювала потрібно знати, як її правильно вибирати, налаштовувати та відстежувати!

Види реклами в Інтернеті. Яку інтернет-рекламу краще вибрати?

Сучасне поняття "інтернет-реклама" охоплює великий діапазон маркетингових інструментів різного призначення:

  • SEO просування та контекстна реклама;
  • Пошукова реклама;
  • Реклама в соціальних мережах та YouTube;
  • ремаркетинг, ретаргетинг;
  • Тизерна реклама;
  • Банерна реклама;
  • Контекстно-медійна мережа ;
  • Push-сповіщення та pop-up вікна;
  • Реферальні програми та інші.

Кожен із даних видів реклами має свої переваги та недоліки, а також виконує строго певну функцію. Наприклад, таргетована реклама в Instagram або Facebook допомагає бізнесу залучити більше нових потенційних клієнтів. Однак така реклама категорично не підходить для підвищення вартості середнього чека або підвищення показника конверсії. Для збільшення середнього чека краще використовувати різні програми лояльності та акції, а збільшити конверсію ефективно допоможе ремаркетинг. 

Як бачите, для вибору відповідного типу інтернет-реклами та його грамотного налаштування знадобляться глибокі знання суті процесів та вміння передбачати результати.

Однак не хвилюйтеся, вам не доведеться розумітися на всьому цьому самостійно! Фахівці компанії ABCname з багаторічним досвідом роботи в маркетингу допоможуть вам вибрати та підключити дійсно ефективну рекламу. У своїй роботі ми підбираємо індивідуальні для кожного клієнта методики з урахуванням ваших цілей та побажань для максимально швидкого одержання результатів. 

  • У цьому проводиться глибокий аналіз основних конкурентів та ринку загалом;
  • Запуск роботи розпочинається з повного аудиту вашого сайту;
  • Далі, виявивши сильні та слабкі сторони, ми працюємо над їх покращенням;
  • І зрештою отримуємо прибуток! При цьому грамотний вибір та налаштування інтернет-реклами фактично гарантують нашим клієнтам відмінний результат. Адже в порівнянні з іншими способами просування реклама в інтернеті має цілу низку незаперечних переваг!